sitter här med en drink i handen och ett leende på läpparna.
Det har vart en underbar dag, och det tack vare Ebba.
Mycket skratt, mycket prat, och massa roligt!
Ikväll blir det pizza, och sen mys tror jag, ska försöka att övertala dom att titta på film.
Ebba åkte hem vid halv 7, tyvärr, önskade att hon hade kunnat stanna.
Har också gjort ett nytt collage i min bok, det ökar och ökar.
jag gjorde det tillsammans med Ebba, tänkte be pappa att skriva ut några färgbilder på mig och ebba.
Och på mig och Andréa, jag har ju bara svartvita, och om datorn kollapsar så poff är alla bilder borta.
Jag vill kunna minnas, även fast alla minnen finn i mitt  ♥.
imorgon vet jag inte vad det blir, hittar väl på något.
Jag fick förövrigt min tröja idag, och ett par felmarkerade byxor.
Ringade in fel par byxor som mamma skulle köpa, och resultatet blir att man får fel byxor.
Tröjan är underbar, mjuk, varm och framför allt, stor, jag gillar det starkt!
aja, nu ska jag gå och göra min egna pizza, bloggar imorgon igen.
har ju förresten en massa bilder att lägga upp, så jag gör det ikväll kanske. om jag orkar.
tog tyvärr inga idag, vi var för slöa, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0