f*ck piiiiip


först skolan idag, egentligen så hände inte ett skit under hela skoldagen..
Men efter skolan så blev det att följa med Ebba hem, vilket förövrigt var bäst!
Blev mest att ta bilder, äntligen (har inte tagit bilder på en evighet), och pratade, underbart!
sen hem och äta kinamat, gott, sen tonår! Som jag har längtat, helt sjukt underbart. Och Andréa.
min underbara älskling jag har saknat så det gör ont, var ju där. Och vi skrattade, och skrattade, och skrattade.
Jo, Vi sitter och pratar om att i en glasflaska så är slutet 99% spott, jo, vi vet, äckligt, och vi skrattar åt det.
Sen går vi in i mysrummet, där M och J och S sitter, och M kommer fram till mig med just en glasflaska. och frågar om jag vill ha det sista, jag trodde allvarligt att jag skulle dö av skratt, seriöst, jag hade kramp i magen. sen när vi äntligen lyckar få luft efter en halvtimma, så kommer C och börjar "fnissa" och det är en kille, och det låter så roligt.
För han försöker verkligen hålla sig för skratt, så jag vette f*n hur det låter, men roligt lät det. Så jag och Andréa var tvunga att gå ut och få luft. Och där ute finns en ramp som är fyrkantig typ och då börjar Andréa                                                                                                                          
av någon underlig andledning springa runt på den här, runt och runt. Så vi går in igen, och dom där inne tittar på oss när vi går in och sätter oss, och så¨frågar M (som satt bredvid mig) "har ni slutat skratta nu?" och tittar sen på mig och ser att jag vilken sekund som helst kommer bryta ut i skratt, igen. och börjar då själv skratta, så jag börjar skratta och sen skrattar alla igen, haha, bäst var det!
Dom flesta som läser detta har säkert redan fattat att rubriket inte har något med texten att göra men här är andledningen: Det går inte att svara på kommentarer på blogg.se! men jag tänkte svara på något sätt senare iallafall..

aja, nu ska jag lägga mig, och sova länge och sen inte göra någonting imorgon! om jag inte hittar någon social.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var sjukt roligt <3

2010-09-08 @ 20:03:20
Postat av: Ippa

2010-09-09 @ 18:53:21
URL: http://filippadavida.blogg.se/
Postat av: Ippa

sv: aaa! <3

2010-09-09 @ 18:53:50
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0