Love is a beautiful thing..


tycker om mitt nya sätt att skriva rubriker, jag blev inspererad av sallys blogg.


Idag var en underbar skoldag, fyra lektioner varav två stycken var 40 min långa och en 50 min lång. 
Sen en idrottslektion som inte var allt för jobbig! superbra! 
första lektionen, matte, var inställd. sedan två 40 min lektioner, sedan svenska, inställd, i 1 timma! 
efter det hade vi matrast så eftersom vi hade två timmar rast så åkte vi hem till Mathilda och var där tills tjogo över 12, ha! 
Sen var det idrott, orientering, igen. ojojoj, samma backe, uppför, uppför, uppför! 
denna gång tog vi med oss stackars Agnes, som suckade sig uppför backen. 
sen vart det att skynda sig tillbaka och sen fysik sista timmen, jaja, jag överlevde..
Nu är jag hemma och har nyss fikat nybakta muffins, blåbärsmuffins, mumsigt! 
annars händer ingenting idag. 

Imorgon åker jag till karlstad för att vara med Amanda, kulkul! I'm waiting! 
aja, bloggar kaaaaaaanske imorgon, om jag hinner. ¨


adios (vet inte stavningen)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0