sjuk...


Idag vaknade man upp av alarmet och kunde inte andas i någon av näsborrarna.
Försökte då att andas med munnen, och kände då hur ont jag hade i halsen.
Eftersom jag inte hade någon lust att gå upp och låta som en elefant bara för att jag skulle gå till mamma och säga att jag var täppt i näsan och ont i halsen. Så skickade jag ett sms "jag är täppt i näsan och har jätteont i halsen, ska jag gå till skolan iallafall?" fick svaret "nej, sov!" så jag somnade om.
Vaknade sen när min lillasyster skulle upp för hon förde liiite oväsen när hon och mamma var lite oöverens.
Och mamma kom in med halstabletter åt mig.
Nu känns det mycket bättre, jag kan andas och jag har inte så ont i halsen längre, jag hoppas på skolan imorgon!
Coopers test och ebba och sen tonår på kvällen, skulle vara så tråkigt om jag missade det..
Men om jag känner mig som nu, så blir det skolan imorgon..
Nu ska jag sätta på en film om hoppas att klockan blir 3 snart, för då loggar det in lite folk på msn...
Väldigt passande så var Agnes också sjuk idag, så hon är social med mig på msn, haha...
aja, om jag får tråkigt så bloggar jag senare (stor chans om jag ska vara ärlig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0