skola-Ebba&karlskoga-everything


först skola, jag tror varje inlägg dom senaste vardagarna har börjat såhär?
Sen vart det in till karlskoga med Ebba, och kolla efter kläder tills imorgon.
Skolfoto, oh dear. Det är så jobbigt men samtidigt kul, jag vet aldrig vad jag ska ha på mig.
Men tillslut hittade jag rätt, som jag sa, pappas skjorta, den blåa.
Sen hittade jag ett skärp till det idag, ett ljusguld, lite svårt att förklara, kommer en bild.
Sen får jag låna mammas armband som hon fått av min storasyster, som jag älskar.
I guld, ni får en bild på det här nere.
Outfiten ihop kommer imorgon, när jag är iording fixad.
Eftersom det är så fuktigt ute på morgonen så tar jag med mig hårfixsaker till skolan, så jag kan fixa precis innan. Jag skulle egentligen öva mig på att sminka mig, för jag upptäckte när jag kom till skolan att jag såg förfärlig ut i ansiktet.
Jag vet inte vad jag lyckas med.
aja, jag håller iallafall på med min systers blogg, Amanda, som min syster heter. Ni hittar den här
Den är långt ifrån färdig, började med den igår, och headern och bakrunden är bara tillfällig.
Nu ska jag snart gå och titta på "the mentalist" men först ska jag ta bort sminket och ta på mig pappas tröja, och framförallt plocka fram så att allt är iordning gjort tills imorgon, så jag slipper gå upp vid 5, utan kan sova till typ 6.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0