Upptagen var det ja..


Jo, jag bloggade ju inte igår, det kanske ni märkte.
Ebba följde med mig hem, och sen på kvällen blev det bowling på tonår.
Sedan sov Ebbis hos mig. Fick träffa Andréa också, åh, vi träffas nästan aldrig längre, hemskt..
I alla fall så var det jätte mysigt, tack alla!
Idag vaknade jag vid 10 och Ebba var redan vaken, och hon låg och sms:ade.
Efter att jag märkt att jag hade träningsvärk som in i h*lvete så tog det mig en kvart att komma ner ifrån sängen. Vi sov nere i min storasysters rum för hon har en bäddsoffa och hon hade inte kommit hem än. Och hennes säng är lite högre än min, och inte speciellt bra att sova i om man har träningsvärk dagen efter, suck.
aja, sen åt vi frukost och vid 1 ungefär åkte hon hem för att plugga.
Då satte jag och min lillasyster på en film och tittade på i det vakra vädret, hm, ja...
Sen har dagen gått fort som bara den, först var klockan 2 och helt plötsligt var det 7 på kvällen.
Nu ligger jag i sängen med datorn i knät, ska snart sova tror jag, om jag ska komma upp överhuvudtaget imorgon.
Så jag säger väl God Natt, Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0