I'm right here, where I wanna be.


jag vet inte om stavningen och grejjset är helt finslipat men det står iallafall någonting som kallas rubrik där uppe.

Dagen började med en massa kossor som sprang ut efter en lång vinter, även kallat kosläppet. Där bjöds det på springande kossor, tipspromenad och sedan fika i solen. Efter det så åkte vi hem och jag fixade lite innan jag åt och sedan drog iväg till Andréut. Här har vi (andréa, jag och Miranda) skrattat, vilket dom också gör just nu, töntar, och bara flummat, snart ska vi äta och sedan tillbringar jag min natt här. Om jag nu vågar vill säga.


Andréa och Miranda anser att jag säger ut efter alla namn är fruktansvärt kul, eftersom om man gör det på mamma, så blir det mammut, mm, och nu dör dom av skratt, jag blir inte förvånad om båda ramlar ner för trappan, suck, nu ska vi äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0