Onsdag


Jag kan inte för mitt liv förstå hur vissa kan komma på så grymma rubriker, det är ju det allra svåraste med inläggen!

Dagen har hittills inte bjudit på någonting, ingenting mer än en inställd lektion och en promenad tillsammans med Jennie in till samhället. Annars har jag åkt buss tillsammans med galna typer och varit uppe på cafét och tagit en fika. Nu ska jag städa lite snabbt i rummet och sedan kommer Andréa hit, gud vad jag har saknat det männskan! Antagligen kommer vi sitta och snacka skit tills hon ska dra hem, eller killar, eller blandat, brukar bli så. Aja, nu måste jag skynda mig, vi hörs!


Jag måste ta nya bilder, men just idag var vädret dåligt här, så det blev ingenting idag, snart får ni bilder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0