Stolt som tusan!


Idag började jag dagen med idrott, och biep testet, för dom som inte vet vad det är så springer man fram och tillbaka en viss längd emellan undertiden som en röst säger "level x and x" (x är vilken siffra man är på dåra) och för varje level så är det level 1 and 1, level 1 and 2, ända upp till and 9, sen börjar nästa level. Eftersom min idrottslärare var borta när vi egentligen skulle ha gjort det så tyckte hon att vi skulle strunta i det, men några ville prova iallafall så vi var fyra stycken som sprang, det var alltså ingenting vi behövde göra. Men jag sprang, och mitt mål var att slå en speciell person, och vet ni vad? klart ni vet, ganska uppenbart med tanke på rubriken att jag faktiskt klarade det! stolt som tusan är jag, och jag klarade det med två vändor, jag tror att jag hade kunnat klara lite till, men eftersom detta inte var något vi behövde göra så kände jag att det jag hade att kämpa för, klarade jag, och då gick jag av, och självklart var jag trött, men några till hade jag nog klarat, tror jag. Annars har dagen varit helt okej, och efter skolan så drog jag till cafét och fikade innan jag hamnade här. Nu ska jag städa min garderob, den var fruktansvärt fin i onsdags och sen på morgonen hittade jag inte min tröja så då blev det helt plötsligt ännu finare. Så jag får väl städa den antar jag, och oj vad långt inlägg det blev nurå, aja. Vi hörs!


bild ifrån igår, då jag exprimenterade med blommor och vatten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0