vfvrhrifo


egentligen så skulle jag inte skriva ett inlägg till, men efter min stressdag som jag har haft vill jag skriva av mig lite. Matildus, eller fröken fluff, som hon själv föredrar att bli kallad (?), kom så snällt till mig vid två, en halvtimme efter den bestämda tiden på grund av lite saker, sen gick tiden som bara den. Helt plötsligt var klockan fem sen var klockan halv sex och matildus, eller fröken fluff, åkte hem, lämnade mig med en halvfärdig kladdkakesmet gjorde hon också. Men jag gjorde klart den och sedan gjorde jag mat, fläskfilé med hasselbackspotatis och sås, eftersom mina underbara föräldrar fyller år idag, just det, både mamma och pappa fyller idag. Sen efter att vi ätit förrätt, varmrätt och efterätt så bakade jag två kladdkakor till pappa, som han skulle ha till sitt jobb, allt på några timmar. Nu sitter jag här och ska sova typ snart, a, Vi hörs! ;)

Kommentarer
Postat av: Faster U

Ordning på dig Ippa!

2011-04-20 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0