Hemma igen!


Det finns knappt ord för att beskriva hur fantastiskt bra Veronica var, trots att många fyllt oss på lögner att hon var sämst live. Kanske var hon det då, men absolut inte nu, det lovar jag! Att hon sedan tog med sig sin vän Petter ut och sjöng en låt tillsammans, ja, det gjorde ju inte kvällen mindre bra. Eftersom det stod att man inte fick ha med sig kamera - åtminstone inte använda den - så hade jag ju inte det, men det fick man tydligen - arg. Tur att man hade mobilen med sig, mindre tur att man sjunger med i princip alla låtar. För det första, man hör inte veronica på inspelningarna eftersom jag och Agnes galer, för det andra, det låter inte bra när vi galer eftersom vi inte hör oss själva. Inte bra. Men bilder finns det, och man kan ju alltid kolla på inspelningarna, utan ljud. Nu ska jag äta lite, jag återkommer med mer om stockholm! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0