Lite för mycket


Så gott som somnade till en film igår, tror jag stängde av den i sömnen eller något. En otroligt fin film i alla fall, the holiday! Idag har jag en massa som ska fixas, ska sätta in en massa kläder i tvätten som jag behöver till imorgon - och stockholm, finaly!!!! - sen så ska jag ringa Agny, eller om hon skulle ringa mig, och spika lite planer. Sen skulle dom beställa tågresan hem, och det vore bra om jag får reda på lite mer om det. Någon gång måste jag börja packa också, ska försöka att ta med mig så lite som möjligt, kommer förmodligen bara använda nya kläder efter att vi shoppat. En typisk filippa grej att när jag köpt något nytt, då vill jag bo i det. Nej, jag har lite för mycket saker att göra för få sitta här, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0