Tajta jeans


Gick upp tidigt, duschade, fixade mig, drog in till degerfors och hämtade Mathilda och sedan bar det iväg mot Örebro. Hade en supertrevlig dag med Mathilda och fick med mig en hel del hem, bland annat ett par otroligt tajta jeans,svarta. En massa saker till mitt rum fick också följa med hem. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska äta glass och vila min röst - som av någon konstig anledning försvinner då och då, haha. Inte kan det väl ha något med att jag skrek en massa på lägret, självklart inte. Bilder och sådant ifrån lägret - förvänta er inte mycket bilder från lägret, det är mest bilder på eld och när vi övade på dansen - och ifrån kalaset kommer någon gång när jag har tid. Ha en fin kväll! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0