Alla dessa betyg


Fick reda på betyg i olika ämnen hit och dit idag känner jag, men har några kvar som jag får reda på på måndag och sen får jag alla på torsdagen. Är ganska nöjd ändå, i alla fall med dom hitills. Nog om det, tog med mig Emmie hem idag och ska alldeles snart sätta på en film och mysa till - jag kommer förmodligen somna för jag är helt död idag. Senare ska vi iväg till pizzan, jag ska dock inte äta, åt ju pizza igår och ja, vill inte få tillbaka det där magontet jag hade för någon vecka sen. Men jag följer med som socialt umgänge i alla fall. Nej, nu ska jag leta reda på filmen, vi hörs!
Oj så söt, heheh...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt söt!

2011-12-16 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0