Är det verkligen December?


Det är kolsvart ute och klockan är halv fem, helt sjukt. Kom hem tidigt idag och fotade Emmie, bilderna blev väl kanske inte jättebra, men några bilder blev det allt! Har en ganska stressig dag idag så ni får nöja er med detta inlägg, fick B på tyska provet och hade ett fel på A-delen matteprov, får se imorgon hur B-delen gick. Har ett mysprov - Soprov - imorgon också, vet knappt vad det handlar om, känns bra! Så det har jag att plugga till idag, först ska jag baka med Emmie och sedan leka servitris på cafét, vi hörs!
Var det december eller? haha, min sjuka unge som går med på att ha detta på sig, utomhus;)

Kommentarer
Postat av: victoria

Sjukligt fina bilder !

Jag får super massa isperation!

Kram !



följ mig så följer jag dig . Släng in en kommentar . Kram !

2011-12-14 @ 16:45:50
URL: http://victorialindh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0