Dansa för allt vi äger


Hade tänkt att jag skulle hinna skriva ett ganska långt inlägg till er förut men efter ungefär en mening såg jag att klockan visade en minut i halv och jag skulle vara på körövning vid halv, haha, skickligt! Hade en helt okej dag, slapp fotbollen på idrotten - tack och lov! - för jag var på en annan luciaövning, ska bedverka i skolans luciatåg också. Älskade min tyskalärare mer än vanligt idag när hon sa "skriv glosorna, i rätt ordning och med rätt översättning" och sen fick vi skriva dom. Så mycket svårare än när hon säger det svenska ordet och vi skriver det tyska, men, min tyskalärare gillar att plåga oss, och alla andra klasser hon har. Eller haft. Nog om det, imorgon är det idrottsdag i skolan, ska dansa zumba hela dagen lång, från nio till två, med en timmes rast emellan, haha, kommer bli nice! Nu väntar en mattebok på mig, åh, hatar matte, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0