Den bara försvann


Vaknade upp för någon timme sen och när jag kollade ut genom fönster var all snö borta, kul. Det är lika grönt ute som det var i september, och det är julafton imorgon - om någon missat det alltså. Jaja, jag och Emmie hann ju få några vinterfoton i alla fall! Nog om det, hade strömfel - eller något liknande - hela morgonen tills pappa kom hem nyligen, så har varit rätt så rastlös eftersom jag inte kunde göra någonting. Skulle ut och fixa en sak men ville inte gå ut förrän jag duschat och fixat mig osv, så städade mitt rum och drack te på morgonkvisten, ganska mysigt ändå. Nu har jag duschat och ska springa upp till cafét och äta julmat, hör av mig senare, vi hörs!
Hittade en ganska intressant redigeringsgrej förut och fixade lite med bilden jag la upp igår, tyckte det blev lite mer liv i bilden, kanske en ny favoritbild hos mig, på natur alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0