Det blev inte bättre


Skrev att jag hade ont i magen igår, blev bara värre och värre och min mage krampade hela kvällen, somnade i fosterställning och typ bad om att det skulle gå över. Har aldrig någonsin haft så ont i magen förut, nästan så att jag hellre har magsjukan än att få det där igen. Jaja, det kändes ingenting imorse så jag hoppas det aldrig kommer tillbaka. Skolan var ganska lugn idag, visste inte om jag skulle skratta eller gråta på svenskan när Daniel drog kalsongryck - på sig själv! Och gick runt och skakade rumpa samtidigt som våran lärare verkade finna det hela ganska roligt eftersom hon själv skrattade och inte sa till honom, haha. Hade lucia övning och slapp idrotten - igen. Har missat en massa idrottslektioner nu, inte bra! Nu ska jag ta tag i fysiken och försöka bli klar med den, Amanda är hemma så hon kan hjälpa mig. Vet dock inte om det kommer gå bra eftersom hon skrev att hennes fysiklärare hade börjat deras första lektion med "glöm allt ni tidigare lärt er" hm, önska mig lycka till! Ska fixa så att ni får några till av bilderna på Emmie också, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0