Det var ett tag sen nu


Hatar våra skoltider på fredagar, slutar halv två men har en buss att vänta på som går tio över tre, kul, jättekul, verkligen! Hade luciaövning tills tjugo över två i alla fall, så hade någonting att sysselsätta mig med. Vädret idag ska vi inte ens prata om, det snöade hela förmiddagen och nu regnar det, vilket resulterar i blasksnö överallt! Ungefär detta har jag att säga om det "äckel snö, och äckel killar som måste kasta på en utan att man gjort någonting, förutom att gå förbi" Snö är fint, men det är bland det vidrigaste som finns, kallt och blött och irriterande. Nog om det, kom hem två timmar efter att man slutat, kändes bra! Blev klar med fysikprovet igår men lämnade inte in det idag ändå, vill kolla om jag kan förbättre det lite till efter fysiklektionen idag. Nu ska jag sortera lite grejer och sedan städa mitt rum, sedan ska jag ta och baka, var ett bra tag sen jag gjorde det nu! Ikväll blir det tonår, sista för "terminen" lite sorgligt sådär. Vi hörs!
Snö var det ja..

Kommentarer
Postat av: Faster U

Ha det kul ikväll - imorgon kommer vi och då är det slut på lugnet och ron:-)!

Kram

MU

2011-12-09 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0