En sisådär underbar dag


Började dagen med skidskytte, vi hamnade återigen på den hederliga fjärdeplatsen, förstår inte varför Sverige jämt hamnar på den platsen. Fikade och sedan fortsatte vi med lite mer skidor, denna gång längdskidor, och det står fortfarande kvar på tv:n, men gick ifrån för att uppdatera lite snabbt. Direkt efter längdskidorna är det damerna skidskytte som gäller - jaktstart om någon bryr sig, älskar jaktstart! Annars kom nyss U&M och det är julbak hela dagen, någon gång runt fem kommer en Agnyplopp hit, lite tidigare än tänkt men jag klagar då inte. Kanske vill hon umgås lite med mig då också, istället för med min familj. Nu startade en av toppåkarna tror jag, så ska gå och fortsätta kolla på skidorna, vilken perfekt dag, skidor i mängder, julbak med U&M och en bästa vän som kommer hit på kvällen, toppen!
Min fina faster kom nyss in med lite gottigheter som hon köpt i Frankrike, det äter vi upp på direkten, hah;)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: men sluuuuta du med då!! :D Kram

2011-12-10 @ 14:53:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0