Favoriter hos mig


1 - bikbok / 2 - pappas, kärlek till killkläder / 3 - bikbok / 4 - H&M / 5 - H&M / 6 - Gammal, Amandas / 7 - Cubus / 8 - Lindex / 9 - Gjorda av min gudmor (!)
.
Lite av mina favoritplagg som jag använder till vardags, älskar känslan när man inte vet vad man ska ha på sig för man har lyckats fått ihop för många outfits och inte kan bestämma vilken. Den känslan upplever jag dock väldigt sällan, därimot upplever jag känslan när man inte kan få ihop någon bra outfit lite för ofta. Ja, det här är vad som händer när vädret är värdelöst och insperationen är riktigt dålig. Man får liksom försöka göra det bästa av det! Sen så ville inte ljuset sammarbeta med mig idag och vissa bilder blev riktigt urusla, men det får gå, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0