Hårt arbetande tjej


Har nyss lagt lillasyster - läs: sa till henne att borsta tänderna, ta på sig nattlinnet och sedan att hon skulle sova - och sitter nu och pluggar och pratar med Simon om hur tråkigt judendomen är. Försöker pränta in olika viktiga högtider inom judendomen och förstår inte vilken nytta jag kommer ha av detta i framtiden? Jaja, hoppas provet är lätt, satsar inte på högre än ett D, är nöjd med ett E för jag har verkligen inte lagt mycket tid på att plugga till detta prov. Haha, minns ni när jag skrev förra veckan att jag hade mycket prov och sånt i två veckor frammåt och att det skulle bli mycket prat om det? Hm, ja, det är nog förmodligen det första jag lovat er och som jag faktiskt hållt också, haha, allt kretsar kring plugget nu. Får ju mina första betyg nästa vecka! På tal om nästa vecka så åker C(E) och D - enheterna alltså - till Gustavsvik nästa tisdag - dom som vill alltså, vissa ska till boda borg och vissa ska vara kvar på skolan och baka - kommer bli bra! Jaja, det jag egentligen ville säga med detta inlägg var att jag jobbade stenhårt uppe på cafét, var 180 grader varmt och trodde jag skulle dö, men gick bra ändå, haha, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0