Huvudvärk så det skriker om det


Med en blandning av trötthet, ett anstängande försök att sjunga en låt som jag inte klarar tonerna i - fast jag satte dom en gång i alla fall! - och lite ångest för olika saker bildas huvudvärk. Dumt nog sjunger jag fortfarande på låten och min lathet gör att jag inte orkar gå ut i köket och ta en ipren. Imorgon väntas temadag i skolan, ska på någon informationsgrej hos skolsköterskan först och sen kolla film, våran klass och 8D tror jag. Har några fler grejer som vi skulle jag också men slutar nog relativt tidigt imorgon också, dock kommer bussen vid samma tid som alltid. Det är sånt som händer - MARIA (intern skämt typ, eheh) Nu ska jag fixa mig för natten, är förbannat trött trots att jag sov förut, men först ska jag fixa med Maria och Agnes julklappar, Agnes ville ha sin imorgon redan, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om det finns någon som är så vacker och har så vacker röst som dig, det kvittar vad du än säger det låter alltid underbart.

2011-12-21 @ 00:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0