Julkänslan saknas


Hur illa jag än tycker om snö så får den gärna komma nu, det är ju faktiskt snart jul och ingen snö alls! Pappa fixade en julstake i mitt fönster förut, men inte ens den ger mig några julkänslor. Ett plus för snön är också att det lyser upp lite och är väldigt vackert att titta på. Nog om det, kvällens planer är förmodligen att träffa Isak, Jonas och Emmie för mys, alltid trevligt! Imorgon ska det käkas pizza med klassen, om det kan bestämmas en tid, ska höra med Agnyplopp om det senare. Ska snart gå upp och fixa lillasyster inför disko, men fram till dess ska jag sätta musik i öronen och låtsas jag är någon helt annanstans, åh, trött&sliten tjej här. Hoppas på att någon kanske kan vara social med mig, haha. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0