Regnväder & pluggdag


Kom nyss hem från skolan efter att ha haft en ganska så intressant elevens val lektion, var tvungen att bli klar med huset vi målar på bilden, får hoppas jag blir klar imorgon, annars har jag problem. Niorna i våran enhet kom och gjorde oss sällskap - vi satt nämligen i enheten och målade - och herregud vad vi skrattade, ska aldrig måla pillriga detaljer när dom är i närheten, helt omöjligt! Annars var det en ganska lugn dag i skolan, hade lucia på morgonen också, jag var ju tärna och hade även ett solo, gick bra tror jag. Vädret som det bjuds på idag vill jag inte prata om, och sedan skulle vi gå en bit idag också eftersom luciauppvisningen inte var på skolan, kulkul. Nu väntar plugg, tyskagrammatik, usch. Vi hörs!
Här får ni något att lyssna på, tre låtar ifrån trivsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0