Vad otroligt glad jag blir!


Är hemma nu efter en heldag i karlstad, tåget var faktiskt bara fem minuter försenat hem så blev inte så lång väntetid i alla fall. Just nu sitter jag i pappas tröja och dricker smoothie och smsar med min fina pojkvän, mys. Imorgon ska jag träffa några från klassen och kolla film och käka pizza, träffar Agnes igen - det var ju så längesen - men även Maria, saknar den tjejen och hennes dåliga humor ganska jättemycket faktiskt. Kommer nog bli en grym kväll. Sitter vid den stationära datorn och det är hemskt jobbigt att skriva på detta tangentbord. Kollade min statistik och såg att den är på samma nivå som vanligt, vad glad jag blir att folk faktiskt kollar in här trots att jag inte lägger upp några bilder för tillfället. Nu ska jag checka facebook och sedan gå och mysa med familjen, vi hörs!

Tagen med min gamla digitalkamera så därav kvalitén - söt lillasyster/skitunge jag har;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0