Välkomnar träningsvärken!


Åh herregud vad jag har dansat, hade förmodligen gett upp efter första timmen om jag fått, men fortsatte och tillslut var det bara så jäkla kul! Behövde bara släppa loss lite och strunta i hur vackert jag dansade, alltså, herregud, kan omöjligt ha sett bra ut. Jaja, satt kvar och kollade klart på fotbollen också, gick väl inte så jättebra för vårat lag - vårat, spelade inte med och såg inte en enda match, men fortfarande våran klass + 8A som spelade. Haft en riktigt bra dag i alla fall, och det är helg! Glömde svenskan och kemin i skåpet, skulle gjort lite saker i båda ämnena tills på måndag, duktigt. Har dock med mig matten hem så den ska fixas i helgen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0