11-02-13


oj, det var ett tag sen man skrev här, haha.
Men vet ni vad? om 3 dagar så befinner jag mig i gran canaria, den ni!
självklart är kameran med men min älskade dator får stanna hemma, pappa finner det onödligt att ta med sig tre datorer, hrmf. Jag har förövrigt fått bilderna ifrån lägret, så dom kommer väl upp någon gång snart, eller ja, kanske när jag kommer hem den 3 mars. Ni kan räkna med en enorm bildbomb den, nu ska vi se här - den 7 mars. För då är jag nämligen hemma igen. Den 3 mars kommer jag hem ifrån gran canaria, och dagen därpå åker jag på skidweekend, så på måndagen är jag hemma igen, haha. Nej, jag tänkte bara meddela att jag lever och att om ni undrar varför det helt plötsligt blir en 2 och en halv blogguppehåll så är det för att jag är borta. Nu ska jag fortsätta mitt packande. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0