sukis


ja, det är jag det, eller var kanske. Jag ska ju faktiskt till skolan imorgon och just för tillfället så är jag frisk.
Hm, ja. Det är väl kanske min andledning till att jag inte har bloggat under två dagar, vanligtvis ligger väl uppdateringen på topp då man är sjuk. Själv har jag inte suttit vid datorn sen i tisdags, eftersom jag har mest läst och försökt att glömma min huvudvärk som inte vill ge sig. Jag känner också att jag inte ska sitta här alltför länge och att jag ska lägga mig tidigt, och sedan kanske inte gå upp tidigare än nödvändigt. Nu ska jag dock duscha på morgonen. Nej nu ska jag titta på landskampen på tv3, det får ni ju inte missa! haha, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0