11-01-11


idag började alltså skolan, vi jublar och tjoar och firar för det, hrmf.

Nej, men så farligt var det inte, bara det att man var lite trött men mikael gjorde min dag, han somnade faktiskt på religionen, haha! Annars tillbringade jag resten av min dag med Matilda, och vi skrattade lika mycket som vanligt (lägg märke, matilda utan h) och vi spelade spökjärna, mitt favoritspel förutom fia. Nu när matilda har åkt så sitter jag med datorn i knät och tittar på tv, på masterchef (ingen aning om det finns många säsonger, jag kollar på den som går på tv3 kl 19:00) jag ska snart berätta mer men jag måste äta nu och jag vet inte om inlägget och ni vet ju hur det brukar bli med inlägg som sparas i utkast, haha!

Kommentarer
Postat av: Faster U

Är inte Ubongo ditt favvospel? Ska försöka att komma ihåg det till nästa gång vi ses. då ska du få Ubongospö;-)//kramis

2011-01-11 @ 23:04:58
Postat av: Faster U

Är inte Ubongo ditt favvospel? Ska försöka att komma ihåg det till nästa gång vi ses. då ska du få Ubongospö;-)//kramis

2011-01-11 @ 23:05:59
Postat av: Anonym

Jag trodde ditt favvospel var Ubongo. Nästa gång vi ses tar jag med mig det så ska du få Ubongospö;-)//kramis

2011-01-11 @ 23:10:28
Postat av: Faster U...

...börjar, typ, bli senil...Inte ens 40 fyllda...HJälp Ippa!

2011-01-13 @ 22:25:18
Postat av: Ippa

haha, kommer ni i helgen? :)

2011-01-14 @ 16:07:34
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0