11-01-14


om det är möjligt, så ogillar jag Norge ännu mer nu. Inte för att jag har något i mot dom som bor där och själva landet utan att dom måste vinna ALLT, jag blir så trött på det.
Jo, låt oss se varför. Björndalen - bom! Svendsen - bom! Os - bom! Boe - bom!
Ingen av dom skulle hamna på pall plats, för en gångs skull så skulle ingen norsk komma på pall plats, men vad fasen rent ut sagt, då kommer Berger (som endast har 60% i stående skytte, och 2 bom i genomsnitt) och alla tror att det blir ju en bom i alla fall, men hinner han? och då skjuter han fullt, och tar ledning med 24,4 sek före Martin fourcade med ett varv kvar (medans jag sitter och hoppas på att berger ska göra något katastrofalt och ramla eller något) men självklart, han kör som en dåre, och vinner allting, det är då jag slänger mig upp ur soffan och skriker vackra ord och mamma skrattar åt mig, dumma, dumma norrmän, varför måste ni alltid vinna?
Nog om det, dagen såg ut typ såhär idag "fredag-skola-hem-helg-skidskytte" inte så hemskt jobbig, haha. Nu ska jag städa och sen kanske läsa en bok, det var längesen nu! vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0