dentrettondejanuaritvåtusenelva


Jag vill bara veta hur det är med menyn, för i skolan när jag visade min svenska lärare min blogg så hade menyn hoppat ner, nu har jag minskat mellanrummet men eftersom jag inte kunde se att menyn hade hoppat ner förut på min dator så kan jag inte nu se om det har blivit någon skillnad, det får ni svara på ;)
Annars var det skola idag, lång dag, som alltid på torsdagar, fast lång matrast, det gillar vi! Lämnade in oedheimlappen om att jag mer än gärna tar imot en tysk och åker till tyskland, kanske blir till hösten eller så blir det nästa år vid mars eller något, men ändå! Sen så hade vi en lugn musiklektion för, ja faktiskt första gången. Då vi tjejer fick gå in till ett annat, ljudisolerat, rum och kolla på film medan killarna hade esemble och spelade elgitarr, vilket vi tjejer inte hörde förren Simon öppnade dörren och Elin skrek åt honom att gå, alltid så gulliga mot varandra, haha! Idag fyllde även min klasskamrat år, en av dom som jag gick tillsammans med förut också, innan vi började ny klass i sjuan. Självklart hade jag glömt bort det, även fast att jag frågade honom igår när han fyllde, eftersom att jag visste att han fyllde i början av året. Nej, nu ska jag kortfatta mig, börjar bli lite Amanda varning på detta inlägg (väldigt lååångt alltså) Jag skrev också in min saga på våran klassblogg som vi har på svenskan, så kika in på den här {länk} för att läsa min och alla andra i min klass sagor. min heter "Maja i skogen" kommentera och gör alla andra i min klass sura, haha, nejdå ;) nu ska jag fixa mig och sen äta och sen lägga mig tidigt som igår, skönt att få sova ut, jag var dock jättetrött när jag vaknade trots att jag sovit tio timmar, vilket är mycket för en skolnatt, haha! vi hörs! :)

bild ifrån åland sommaren 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0