helt ärlig


jag ska vara helt ärlig och säga att när jag säger att jag inte har tid att blogga så har jag oftast det. Bara det att jag inte orkar och oftast sitter jag vid bloggen och fixar men glömmer bort att uppdatera, och det händer också att jag råkar klicka ner blogg.se innan jag har skrivit klart inlägget och då hamnar det ju i utkast. Sen när jag väl orkar logga in på blogg.se igen så orkar jag inte skriva klart inlägget som hamnat i utkast utan låter det vara. Så! där har ni andledningen till att uppdateringen är låg ganska ofta. påpekas ska också att jag faktiskt inte har tid ibland. Nej, nu ska jag titta på skidor så vi hörs!


Amanda som har tagit bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0