tjejkväll


nu har uppdateringen varit dålig igen, men jag har gjort en massa, och denna vecka kommer inte direkt bli lugn direkt. Måndagen kommer att bli en riktig pluggdag, tisdag har jag prov + att jag måste plugga. onsdag har jag prov + att jag ska plugga. Torsdag ska jag plugga och kanske träffa någon, och sedan på fredagen så ska jag först ha prov och sedan dra på konfermationsläger fast jag ska dock inte konfermera mig förrens i sommar. Utan detta är konfermationsläger för vintern och för sådana som vill gå på läger. Om man nu kan säga det så. Sen kommer jag hem på Söndagen och då är veckan slut. låter det inte som en vilovecka? hursomhelst så ska ni inte förvänta er för hög uppdatering direkt. men det kanske kan dyka in några bilder någon gång, och sen kanske jag kan lägga upp dom där 214 bilderna ifrån 2010. Men som ni kanske förstår så tar det tid att lägga upp så många bilder, och tid är kanske inte det jag kommer ha så mycket av denna vecka. Men aja, sov mycket, plugga mycket så är denna vecka snart över. Nej, nu ska jag fortsätta se på morden i midsommer med mamma och en ejsovande Wilma, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0