Alltid lika bra


Hur underbart är det inte att komma hem och träffa en massa underbara människor? Saknar dock alla mina fina tjejer, ska nog försöka träffa Ebba till helgen, tvinga hit Agnes, så att vi kan planera stockholm tillsammans - jo, jag vet, det är ett bra tag tills vi åker, en månad sisådär ganska exakt, jag räknar inte, nej nej, inte alls. Eftersom jag hade en otroligt tråkig hemfärd så passade jag på att redigera alla bilder jag tagit dom senaste dagarna, dom kommer upp snart. Gårdagen slutade i att jag fick med mig en bikini överdel, en typ virkad, nej jag vet inte vad, tröja, ett par mjukisbyxor - underbart sköna, och gula - och några cupcakesformar, och ett par solglasögon, nöjd. Eftermiddagen tillbringade vi på skansen, såg en massa djur, tog en massa kort, och hörde petter när han övade stockholm i mitt hjärta (hans version alltså). Sedan gick vi därifrån vid sju, vi började bli trötta i benen, orkade inte stå och vänta i en timme till på allsång på skansen och det skulle bli alldeles för sent för lillasyster. Men vi hörde ju petter, och det lät väldigt bra vill jag lova. Nu ska jag umgås med folket, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0