Angående tapeterna


Imorse tog jag mig in till karlskoga med mamma, hon handlade till cafét och sedan kollade vi på tapeter till mitt rum. Jag är så trött på det rosa äckliga fula som täcker mina väggar, och denna gång kör vi på tapeter på två väggar och någon matchande färg som vi målar dom andra i. Denna gång försöker jag göra det i en mer naturlig färg, så jag slipper ångra mig två år senare. Kom hem någon gång runt 3-4 och hann baka några mjuka kakor till cafét innan jag gick hem och mös med marsvinen en stund för att sen bada i älven - kallt som tusan, och passande nog så hade solen gått i moln när jag bestämde mig för att ta ett dopp. Vid halv fem eller så kom Nilla med barn hit och vi fikade nybakad kladdkaka och jag tog imot sen konfirmationspresent och tidig födelsepresent. Nu ska jag byta om och fika mig lite så ska vi cykla bort till några för att grilla, underbart! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0