Bloggen byter årstid!


Okej, den byter design helt, har suttit hela dagen och fixat och trixat, den är inte klar, men dom flesta grundsakerna är klara. Under tiden sitter jag och lyssnar på tinkerbellas livechatt nu på efterhand. Hoppas att det kommer upp många fotofrågor som jag kan snappa upp - säger man så? snappa upp, man gör det va? haha. Om någon vet hur sjutton man gör det där med länken kommentarer så att det typ blir 0 kommentarer osv, precis som tinkerbella & megapixlar har, tycker det är riktigt snyggt, men jag vet inte hur jag ska söka på det och då hittar jag inte heller något svar. Blir lite irriterad, för nu vill jag ju fixa det, och då kommer jag inte heller någon vart för då är jag helt fast vid att jag ska fixa det med kommentarer. Jag är dock väldigt nöjd hitills, jag hoppas att jag lyckas med det där, haha. Vi hörs!
.
Ps/ ni ser inte hur långt jag har kommit hitills eftersom jag fixar allt på min testblogg, ifall någon satt och tryckte f5 utan att det blev någon skillnad från den tidigare designen - förmodligen gjorde ingen det, antagligen bara jag som skulle ha gjort det isåfall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0