Det är trots allt värt det


Alla vandringar, kanotpaddlingar och alla såkallade "lektioner" ifrån konfan, det är trots allt värt det och jag kommer sakna att man träffar alla underbara människor varje dag. I morgon är sista träffen i sommar, i september ska vi träffas igen för att bestämma vissa gudtjänster vi ska gå på för att slutföra allting i påsk. Allting gick bra i kyrkan, mina solon gick utan misstag. Sedan vart den mat och fika med släkten efteråt, och öppning av konfirmationspresenter. Fick en massa smycken, pengar, små koppar med guldkant och en massa annat, kopparna och lite annat användbara saker kommer väl dyka upp på bloggen så småningom, nöjd med allt är jag iallafall. Nu har jag ännu mer bilder att visa er, åh herregud, kan det inte bli sjukt dåligt väder i två timmar eller så så att jag kan fixa bilderna, men bara i två timmar. Tillbaka till konfirmationen så var det så oootroligt varmt och då hade jag bara underkläder + ett par korta tights under kåpan. Tydligen var jag helt högröd när jag kom ut ur kyrkan sen efteråt, för visst självklart skulle vi ha ljus inomhus också. Lite avundsjuk är jag på dom som var där för min skull, dom fick sitta nära en av dörrarna där frisk luft kom in, medans vi stod allra längst ifrån alla tre dörrar. Fast nu efteråt, så är det trots allt värt det. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0