Det missade jag helt!


Tydligen så glömde jag publicera inlägget jag skrev i lördags, men nu är det uppe, så lite längre ner finns inlägget jag skrev då.

Just nu står jag inför ett svårt beslut, eller ja, kanske inte, men jag vet inte vilket objektiv jag ska ta, ska jag satsa på det dyrare men bättre, eller ska jag ta den billigare men lite sämre än det andra? Alltså, jag vet inte, det är ju trots allt bara ett intresse jag har, att ta kort. Och tar jag det dyrare, då har jag verkligen inga pengar kvar, vilket känns lite surt. Just nu lutar det över till det billiga (och det mycket smidigare för den delen). Jag ska sluta babbla och fortsätta städa mitt rum istället, jag ville bara meddela att inlägget ifrån lördags är uppe nu, punkt slut ;)

Kommentarer
Postat av: Faster H

hade jag rätt....mhooaaaa ;)

2011-07-10 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0