Det underbara vädret


Jag tror att det för tillfället har slutat regna, men annars har det väl regnat i sådär en timme mer eller mindre - högst troligtvis mer. Nej titta, nu regnar det igen, vad är detta? Blåser det inte, regnar det, regnar det inte, blåser det, och om det inte gör något av det så är det hundra grader och jag klarar verkligen inte av sådan värme. Ja, jag klagar, jag är riktigt bra på att klaga. Annars vaknade jag elva idag, i tron om att jag skulle vara klar att servera vid halv tolv slängde jag mig upp och rusade in i duschen. När jag kommit ut lugnade mamma mig med att jag inte behövde vara klar då, men att hon skulle åka upp till församlingshemmet då och att jag kunde komma upp när jag var klar. Sedan gjorde jag mig iordning, gick upp till församlingshemmet - även då regnade det, men det blev uppehåll sedan - och serverade. Sedan har det inte hänt alltför mycket, några släktingar ifrån ekshärad har varit på cafét och fikat, jag träffade Eme & Gus utanför mitt hus i en busskur - där dom sökte skydd ifrån regnet. Sedan tog jag mig hem, och satte mig vid datorn. Jag borde nog egentligen packa, men jag funderar på om jag inte ska göra det imorgon, då jag möjligtvis ska vara barnvakt, då har jag ju någonting att sysselsätta mig med. Förövrigt så vill jag göra någonting åt min design, ändrade bakrunden igår till en ljusare färg, syns knappast men det rosa är nästan borta nu. En ny header ska också upp, men sen funderar jag på om jag inte göra en helt ny istället för att bara byta bilden i den nuvarande. . Sitter här och letar insperation, samtidigt som jag hittar fototips, inte helt fel. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0