En massa tidsinställda


På tisdag gäller det, jag åker på läger i fem dagar och får träffa Jenny & Märta som jag saknat så otroligt mycket. Under tiden tänkte jag ladda upp med en massa tidsinställda, med bilder från den sista tiden - jag tog faktiskt tag i det tillslut. Tänkte dela upp bilderna i olika inlägg och grupper så att det passar kategorierna, då upptäckte jag hur många olika inlägg det blev, tre inlägg per dag, och en dag blev det till och med fyra. Sen hör jag säkerligen av mig genom mobilen någon dag, herrejösses vilken uppdatering jag levererar, haha! Det är ungefär det jag ägnat dagen åt, eftersom det bestämde sig för att börja regna, blä. Nu ska jag iallafall ta mig mot äng för att grilla, men det blir inte särsilt länge så jag kanske hör av mig när jag kommer hem igen. Vi hörs!
Surt att jag inte har några bilder överhuvudtaget nu istället, haha, men håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0