En ny familjemedlem


Fick mitt objektiv idag (!!) och kameraväskan, provade objektivet och blev lite besviken, stackars objektiv som hade så höga förväntningar. Fast skärpan är fantastisk och färgerna blir så mycket bättre än i mitt kitobjektiv (och ännu bättre än i det tredje såkallade telezoom objektivet) Kameraväskan var snygg, dock grön men jaja. Sen fick jag med ett minneskort på 8 GB och en putsduk bara så där, det hörde tydligen till kameraväskan, inte för att jag klagar. Min kamera dog dock efter cirka tio kort så jag har inte hunnit prova den ordentligt än. (läs: jag har inte hunnit springa runt i hela byn och ta kort på allt och alla och få konstiga blickar än.) Under dagen har jag också hunnit med att åka in till karlskoga, köpa färg till rummet och beställa tapeterna - jag ska bara ha tapeter på två väggar, resten ska vara färg, typ som fondvägg alltså. Alldeles nyss städade jag vardagsrummar på order och ska snart städa mitt rum - också det på order - men tänkte fixa ihop en riktigt underbar lista på spotify, ta ett dopp i älven och läsa lite bloggar innan. Sen ska jag väl gå ut och hälsa på U&M som jag tror anlände nyss, vi hörs!
Hittade en bild som jag inte lagt upp i ett tidsinställd som jag bjuder er på - panorama, stockholm skärgård.

Kommentarer
Postat av: Faster H

De va väldans vad du städar ditt rum :)

2011-07-29 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0