Förbannade mobil


Pratade med Andréa via sms, och sen frågade jag henne en sak, nu har det gått över två timmar och jag har fortfarande inte fått svar. Jag misstänker att min mobil krånglar igen - vilket den gjort förut, folk skickar meddelanden men jag får dom inte, inte förrens typ en månad efter, dampmobil. Ville bara utrycka min frustration över min sämsta mobil, ge mig en iphone, snääälla. Nu har jag kollat alla bloggar och ska ta mig ut för att sola. Datorn får stå avstängd tills ikväll. Ha en fin dag! Vi hörs!
.
Ps/ Jag hoppas att mitt mobilinlägg kom fram, för mig har det kommit fram men jag vet inte hur det är för er, mobilen krånglade självklart redan då...



Kommentarer
Postat av: Faster H

Du får väl önska dig stålar till en ny mobil, du fyller ju snart.

2011-07-27 @ 22:08:13
Postat av: Filippa

Sv; Jag får väl göra det ;)

2011-07-27 @ 23:44:56
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0