Fotohumör


Jag är riktigt fotosugen, vill gå ut och ta kort på allt, och ta självporträtt med stativet, drömmer mig bort i en värld där jag har mängder av kameratillbehör, objektiv, massa reflexskärmar i olika färger (guld, silvrigt, vit osv).

Någon gång idag så ska jag träffa Emmie, vart, när och hur är inte bestämt ännu, men någonstans, någongång blir det väl. Först ska jag hinna duscha, eftersom mitt hår, ja, blä och sedan ska jag sitta här helt ensam tills hon bestämmer sig för att ringa, eftersom hon skulle ringa mig när hon var klar - vilket förhoppningsvis är efter att jag är klar. Nej, bäst att jag sätter fart! Vi hörs!
Det är nu ni ska springa runt och skrika "hon lägger in nya bilder igen, yeeeeeah" bara så ni vet. - Jag och mina små kusiner + min lillasyster på konfirmationsavslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0