Har google verkligen svar på allt?


För jag har hittat något som den inte har svar på. Jag har tillbringat den senaste timmen med att försöka hitta ett svar på, får man fotografera på Veronica Maggios konserter? Eller kommer jag stå där och när jag ska gå in tar dom min älskade kamera? Fast eftersom det inte står någonting någonstans så borde man ju få ta kort, utan något sånt där presskort.

Jag vill till att börja med meddela att det är helt okej att komma och göra mig sällskap idag. Jag ska städa bilen, det är väl det mest långtråkiga som finns? Förutom det faktum att jag kanske, möjligtvis blir lite brun så är det hemskt. Försöker komma på någonting vettigt att skriva men jag är helt tom på idéer, så. Vi hörs!
Jag bestämde mig för att leka modell ett tag. Emmie som har tagit fotot i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0