Här sitter jag


Sitter ute på altanen och njuter av att det fortfarande är varmt ute. Det var en otroligt fin utsikt nyss, men innan jag hunnit sätta upp stativ och allt så hade regnbågen som gjorde allt nästan försvunnit. Dagen har jag tillbringat med Ebba, och vi har suttit ute på altanen och pratat i timmar, sedan gick vi en kort promenad innan hon åkte hem, det har varit himla mys. Annars har jag mest kollat på tv, jag lider med Norge, nyheterna har - precis som då tsunamin i japan skedde - stått på nästan konstant sen igår eftermiddag. Jag och Emmie pratade om att det verkar så fint i Norge och att det skulle vara kul att åka dit, för att ta kort och sånt, en halvtimme senare kommer Amanda in i köker och sa att dom bombat i Norge. Hur kan en - okej, dom vet inte om det var en eller flera än - person vara så otroligt förskräckligt hemsk, och sjuk att den tar så många liv, det är så sjukt. Resten av kvällen tänker jag tillbringa med familjen och film. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0