I ett annat land


Efter att ha åkt till åland fram och tillbaka så är jag nu hemma. Vi stannade och åt middag hos mina gudföräldrar innan vi åkte hem till bålsta - alltså jag är inte hemma hemma, utan hemma bålsta. Jag har haft det jättebra, berättar lite mer detaljerat imorgon skulle jag tro. Då väntas det först shopping, och sedan på eftermiddagen så hamnar vi på skansen - med kameran, såklart. Jag har inte tagit överdrivet mycket bilder, men på båten har det inte heller funnits överdrivet mycket saker - som är bra, självklart kan du ta kort på det mesta, men bilderna blir inga höjdare - att ta kort på heller. Nu väntas film med mor och far, sedan somnar jag sött inatt kan jag lova. Vi hörs!
Att det finns väldigt mycket sniglar - stora sniglar - är en historia i sig, så jag återkommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0