Mitt humör sjunker


Amanda, har ännu en gång, använt mina bilder, trots att jag denna gång gjorde det klart för henne att hon inte fick använda mer än två bilder, och dom två bilderna skulle vara två stycken jag godkänt att hon fick använda. Bara för att hämnas så ändrade jag lite i inlägget, hoppas du läser detta och att du upptäcker vad jag ändrat. Att jag sen inte kommer kunna ta kort på konserten får inte mitt humör att stiga. Jag ska läsa en av dom roligaste böckerna jag någonsin läst och hoppas att mitt humör stiger senare. Imorgon väntas jobb och jag ska också packa eftersom på lördag åker familjen - Amanda till stockholm i fem dagar. Nu på kvällen har jag hjälpt mamma med dukningen tills imorgon då jag ska jobba/hjälpa henne med en begravning. Minsta kusinen och faster har också varit här och ätit kvällsmat och nyss bjöds det på kladdkakerutor som jag och Wilma bakade förut. Nej, nu ska jag nog ta och läsa den där boken. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kära vän, självklart upptäckte jag din lilla modifiering - och sen vill jag minnas att vad du sa till mig inte var "två bilder bara" utan, "bara oredigerade bilder!" Okej, jag erkänner, jag struntade i det och tog bilder som du inte lagt upp på din blogg och bilder som jag inte trodde du tänkte använda. Nåväl.

2011-07-14 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0