Orkar inte med dessa rubriker.


Att blogga är oftast inget problem, det är rubriken som är svår. Jag orkade helt enkelt inte komma på en bra just nu.
Jag ska ta mig ut för en fotopromenad, om någon trevlig själv vill följa med mig så är det helt okej faktiskt. Fåglar har blivit mitt nya objekt, fiskmåsar, som dom flesta hatar. Vilket jag är helt förstålig för, igår - när jag och lillasyster var ute och tog solnedgångsbilderna - så var vi en bit bort ifrån vårat hus, där skrek fiskmåsarna för glatta livet. Jag skulle för allt i världen inte vilja bli väckt så, kul humör jag skulle få då. Nej, bäst att jag börjar röra på mig, ska bara fixa mig först om jag bestämmer mig för att ta självporträtt. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0