Solbränd


Mitt hår är fortfarande fuktigt efter att jag badat i älven, ryggen är röd efter en dag i stekande sol och jag är på topphumör, det är sommar!  

.
Kom nyss in efter att ha plockat hallon med mamma, blir bra till att frysa ner och sedan använda till vintern och baka med. Lyckades bränna upp min rygg efter att ha legat på studsmattan i solen - på mage hela tiden, duktigt. Fast det faktum att jag inte är ljus brun längre (läs: ljusljusljusbrun) och det är faktiskt inte så hemskt rött, om någon eller några dagar är det förhoppningsvist brunt, förhoppningsvist är någonting jag hurrar över. Fast min fina bikini rand gör så att det ser ut som om jag bränt upp mig läskigt mycket, men hallå? Det är inte mitt fel att jag har blek hy, hehe. Bilderna på Emmie är färdig redigerade och jag ska bara orka ta mig tid för att förminska alla så att det inte tar ett år att ladda upp en bild, och sen kommer dom upp. Det blir nog efter lägret i alla fall. Amanda bestämde sig för att komma hem ifrån stockholm idag - okej, det var planerat att hon skulle komma hem idag, men jaja - och vi bestämde oss för att ha en liten spakväll, hon får fixa mina naglar som är, inte så överdrivet fina. Hoppas ni gillade mitt helt totalt osammanhängande inlägg, vi hörs!
.
Ps/ hör och häpna, mitt rum är städat, efter att jag skrivit på bloggen 907845748 gånger att jag ska städa det den här veckan, så har jag alltså gjort det 1 gång, men men, nu är det städat. Åtminstone tills imorgon då det är packning som gäller, men shhhhh.

Emmie har nämnt att hon älskar när jag lägger upp blomsterbilder hela tiden, så här får ni en till. Tagen med nya objektivet.

Kommentarer
Postat av: Faster H

He he he ha ha bra gjort.

2011-07-31 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0